مهاجرت

کارگاه مهاجرت: آری یا خیر؟

دکتر عبدالرضا وارسته، رئیس هیات امنای علوم پزشکی وارستگان روز دوشنبه مورخ 16 مرداد 1402 در میان اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان و دانش آموختگان این مرکز، به بحث در خصوص موضوع مهاجرت، پرداختند.
«کارگاه مهاجرت: آری یا خیر؟» توسط واحد مدیریت منابع انسانی به منظور به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی پانزده سال زندگی در اروپا و امریکا با سخنرانی جناب آقای دکتر وارسته، برنامه ریزی گردید.
ایشان با اشاره به اینکه مهاجرت، یک تصمیم فردی است و بایستی در این خصوص از مشاوره های درست بهره ببرید، بیان داشتند که لازم است تا با برنامه ریزی و سناریونویسی، هزینه های مهاجرت را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید و بر روی احتمالات برنامه ریزی نکنید.
دکتر وارسته گفت: مهاجرت به توسعه و رشد جهان بینی شما کمک می کند اما لازم است برای تصمیم گیری در این زمینه، شرایط و استانداردهای زندگی در کشور مقصد را بررسی نموده و به داشته ها و امکانات و هزینه ها در کشور خودتان، توجه نمایید تا به یک تصمیم عقلانی و درست برسید.
ایشان خاطر نشان کردند که توجه به تفاوت های فرهنگی، شغلی و سازمانی در کشورهای مختلف و اینکه چه مهارت ها و توانمندی هایی برای کار و زندگی در سایر کشورها دارید، موضوعی حائز اهمیت می باشد که برخی از افراد به آن بی توجهی نموده و این موضوع، آن ها را با چالش های جدی مواجه می کند. در انتهای این کارگاه، مشارکت کنندگان سوالات خود را مطرح نمودند.

کارگاه مهاجرت: آری یا خیر؟

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!