FA - EN
جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود علوم پزشکی وارستگان برگزار شد
قبولی دانش آموختگان علوم پزشکی وارستگان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های مطرح کشور
بازدید فعالین خیریه دانشجویی تبسم از سرای سالمندان به مناسبت روز سالمند
قبولی سه تن از دانش آموختگان وارستگان در مقطع دکتری تخصصی وزارت بهداشت
مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان ورودی بهمن 92 و مهر 93
آزمایشگاه بیوشیمی
آزمایشگاه قارچ شناسی
کلاس درس بیوشیمی متابولیسم
آزمایشگاه میکروب شناسی
حضور دانشجویان کانون تبسم در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع)
نمای بیرونی علوم پزشکی وارستگان
آزمایشگاه بیوشیمی دانشجویان تغذیه
دانشجویان علوم آزمایشگاهی
جمعی از دانشجویان علوم ازمایشگاهی در کنار استاد خود در روز علوم ازمایشگاهی
گوشه هایی از بازارچه نوروزی خیریه دانشجویی تبسم

راهنما ها و آموزش ها مشاهده

 

 تماس با ما مشاهده

اخبار

  • برگزاری جلسه ریاست علوم پزشکی وارستگان با اعضای هیات علمی

    برگزاری جلسه ریاست علوم پزشکی وارستگان با اعضای هیات علمی

  • کارگاه توانمند سازی اساتید مشاور در علوم پزشکی وارستگان برگزار شد

    کارگاه توانمند سازی اساتید مشاور در علوم پزشکی وارستگان برگزار شد

  • کنفرانس باز آموزی مکمل یاری و تغذیه ورزشی در علوم پزشکی وارستگان برگزار شد

    کنفرانس باز آموزی مکمل یاری و تغذیه ورزشی در علوم پزشکی وارستگان برگزار شد

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
آرشیو

اطلاعیه

  • ثبت نام آنلاین وارستگان

  • کنفرانس یک روزه مکمل یاری و تغذیه ورزشی توسط گروه تغذیه برگزار می شود

    کنفرانس یک روزه مکمل یاری و تغذیه ورزشی توسط گروه تغذیه برگزار می شود

  • اطلاعیه پرداخت شهریه نیمسال 971

    اطلاعیه پرداخت شهریه نیمسال 971

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
آرشیو

گفتگوها

  • مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

    مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

  • مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

    مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

  • مصاحبه اختصاصی با یکی از دانشجویان فعال علوم آزمایشگاهی، علوم پزشکی وارستگان

    مصاحبه اختصاصی با یکی از دانشجویان فعال علوم آزمایشگاهی، علوم پزشکی وارستگان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آرشیو

رویدادها

علوم پزشکی وارستگان

varastegan moshavereh
توصیه های دفتر مشاوره جهت کسب آمادگی های لازم قبل ازشروع امتحانات

  1. روز های قبل از امتحان هر چيز را که باعث حواس‌پرتي مي‌شود کاملا کنار بگذاريد زیرا توجه به سایر چیزها باعث از بين رفتن تمرکز شما مي‌شود و کاهش تمرکز روی درس خود به خود اضطراب به وجود مي‌آورد.
  2. همواره سعی کنید امنیت و آرامش را در خانه فراهم کنید و برای مطالعه یک مکان آرام و بی سروصدا را مد نظر قرار دهید. 
  3. در اتاقی که مطالعه می کنید عوامل مزاحم از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه، تلویزیون و... را از خود دور نمایید. 
  4. حتما وسایل و مکان مطالعه را قبل از مطالعه، مرتب و منظم نمایید. تنها وسایلی را که واقعا مورد نیازتان می باشد مقابلتان قرار دهید. 
  5. در خود تمرکز ایجاد نمایید و تمام حواس خود را در جهت مطالعه قرار دهید. 
  6. هنگام مطالعه خود را به جای استاد قرار دهید و سوالات امتحانی را طرح نمایید .
  7. سوالاتی را که قبلا استاد از شما امتحان گرفته یا در اختیارتان قرار داده است مجددا مرور کنید
  8. تاکیدات استاد در زمان تدریس یا پرسشهای او را مجددا یادآوری کنید .
  9. برای امتحانات پایان ترم، سؤالات امتحانات کلاسی را دوره کنید و اشتباهات قبلی خود را بررسی کنید تا اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.
  10. اشکالات درسی خود را یادداشت کنید و در روزهای باقیمانده تا امتحانات و در فواصل امتحانات از دوستان، همکلاسی ها و در صورت دسترسی از استاد بپرسید و این کار را تا حداکثر شب قبل از امتحان انجام دهید .
  11. مطالعه عمیق و دقیق موضوعات درسی و ایجاد ارتباط ذهنی بین مطالب کمک بزرگی به یادگیری بهتر دروس خواهد داشت
  12. خلاصه کردن و بازنویسی مطالب می تواند کمک بزرگی در هنگام مرور و یادآوری مطالب بنماید .
  13. حتی المقدور برنامه مطالعه در ایام امتحانات به گونه ای تنظیم کنید که در شب امتحان استراحت به میزان لازم وجود داشته باشد.
  14. وقت خود را به گونه ای تنظیم کنید که به اندازه کافی فرصت مطالعه همه دروس را داشته باشید
  15. وقت خود را با افرادي بگذرانيد که از آرامش خوبی برخوردارند وبه شما روحيه يا به قولي انرژي مثبت مي‌دهند.
  16. اصولا هر وقت فکري منفي به سراغ شما آمد فورا همان فکر را به شکل مثبت تغيير دهيد و با صداي بلند براي خود تکرار کنيد. مثلا ممکن است فکرکنيد: همه بچه‌ها يک دور کامل درس را خوانده‌اند و به آن مسلط هستند اما من هنوز با کتاب سر و کله مي‌زنم. اگر چنين فکري به سراغ‌تان آمد بلافاصله به خود تلقین کنید که توانسته اید با مطالعه کافی و مفید، نمرات بهتری بگیرید و با صدايي رسا بگوييد:" من قبلا هم چنين امتحان‌هايي داده‌ام و اکثر مواقع هم نمره خوبي گرفته‌ام."
  17. به دقت درسی را که امتحان دارید مطالعه کرده و با تمام توان از فرصت بهره بگیرید و بدانید از دست دادن چنین ایام مهمی جبران ناپذیر نخواهد بود. 
  18. برنامه مطالعه خود را طوری تنظیم کنید که بعد از حداقل یک بار مطالعه دقیق و عمقی مطالب، حداقل یک بار مطالب امتحانی خود را مرور کنید.
  19. مطابق معمول هر شب استراحت کنید تا روز بعد با شادابی و نشاط بیشتری در جلسه امتحان حضور یابید سعی کنید شام را مختصر و سبک میل کنید.
  20. قبل از رفتن به بستر وسایل لازم و ضروری را برای امتحان فردا را اماده سازید.
  21. از مشاجرات خانوادگی و رفت و آمد های فراوان و حضور در مکان های شلوغ و پر سر و صدا و دیدن یا شنیدن بیش از حد برنامه های تلویزیونی و سایر عواملی که موجب اتلاف وقت تشویش خاطر و حواسپرتی می گردند پرهیز کنید
  22. پس از بیداری و به جای اوردن نماز نخوابید و به مرور کتاب درسی و فرمولهای آن بپردازید
  23. حتما صبحانه مناسب و یا ناهار مختصر صرف کنید.بدون تغذیه مناسب مغز شما برای انجام فعالیتهای لازم دچار مشکل خواهد شد.
  24. سعی کنید زودتر از معمول روزانه از خانه خارج شوید تا مسائلی مانند ترافیک باعث ایجاد نگرانی و تشویش از دیر رسیدن به جلسه نگردد.
  25. با آمادگی کامل و به موقع در سر جلسه‌ی امتحان حاضر شوید و مطمئن شوید وسایل مورد نیاز مثل مداد، خودکار، ماشین حساب، لغت نامه و ساعت را به همراه دارید . با این کار همه چیز در دسترس شما خواهد بود و ضمن آرامش نیازی به قرض گرفتن وسایل دیگران پیدا نخواهید کرد
  26. با اطمینان خاطر و آرامش کامل در امتحان شرکت کنید. مثبت اندیشی کنید. همواره این جملات را در ذهن خود تکرار کنید: " من برای امتحان کاملا آماده ام و به خوبی از عهده آن برمی آیم. " نگرانی را از خود دور کنید. هر گاه احساس نگرانی کردید، چند نفس عمیق بکشید تا آرام شوید.
  27. قبل از امتحان با دوستانتان راجع به اضطراب و دلشوره و امتحان صحبت نکنید، بهتر است بدانید که نگرانی هم‌چون یک بیماری مسری قابل سرایت به دیگران است.
  28. آرامش داشتن در روز امتحان فوق العاده اهمیت دارد. افرادی که کارهای خود را منظم تر برنامه ریزی می کنند و به انجام می رسانند کمتر در شرایط تنش امتحان قرار می گیرند.
  29. از مرور مطالب درسی در ساعات قبل از امتحان با دوستان و همکلاسی هایتان جدا خودداری کنید زیرا می تواند زمینه ساز اضطراب در شما باشد، بنابراین طوری برنامه ریزی کنید که فعالیتهای درسی راکه قرار بوده با همراهی دوستان خود انجام دهید در روزهای قبل انجام داده باشید .
  30. بررسی واطلاع از میزان یادگیری و تلاش دیگران کمکی به یادگیری بهتر شما نخواهد داشت و تنها خواهد توانست نگرانی و اضطرابتان را افزایش دهد بنابر این بر کنجکاوی خود غلبه کنید

اخبار دانشگاه ها

  • تدوین نقشه راه همکاری ایران و فرانسه در حوزه سلامت

    تدوین نقشه راه همکاری ایران و فرانسه در حوزه سلامت

  • حمایت از طرح های نوآورانه آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور

    حمایت از طرح های نوآورانه آموزشی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور

  • ساماندهی فعالیت‌های جهادی با همکاری نهادها ضابطه‌مند می‌شود

    ساماندهی فعالیت‌های جهادی با همکاری نهادها ضابطه‌مند می‌شود

  • 1
  • 2
  • 3

وارستگان در رسانه

  • حلقه مفقوده در انتخاب رشته کنکور سراسری / استعدادیابی، پیش‌نیاز انتخاب رشته

  • علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

    علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

  • مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

    مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

  • 1
  • 2
  • 3

سوالات متداول

  • 1
  • All
  • سامانه
  • سایت
  • شبکه اجتماعی
  • پیش فرض
  • عنوان
بارگذاری بیشتر برای بارگذاری تمام پست ها دکمه شیفت را نگه دارید. تمامی پست ها