جلسه دوم کارگاه چگونه برند شویم؟
روز دوشنبه مورخ 31 مرداد دکتر مصطفی جهانگیر، رئیس مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در میان اعضای هیات علمی، مدیران و کارشناسان این مرکز، به اهمیت حضور و استفاده از رسانههای اجتماعی به ویژه اینستاگرام و نقش آن در برندسازی شخصی پرداخت. سلسله کارگاههای چگونه برند شویم؟ توسط واحد مدیریت منابع انسانی به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی پرسنل علوم پزشکی وارستگان برنامهریزی شده است. در دومین جلسه آن، دکتر جهانگیر در ابتدا به این نکته تاکید نمود که این کارگاه، برای افرادی مفید است که با هدف برندسازی شخصی، پیجِ اینستاگرامِ کاری دارند یا میخواهند آن را راه بیندازند.
ایشان با اشاره بر اینکه موضوع پیج و مخاطبان آن بسیار مهم هستند، تاکید داشتند که باید بررسی کنید که مخاطبان پیج شما، چه ویژگیها، نیازها، خواستهها و انتظاراتی دارند؟ در این راستا، بیان نمودند که برای موفقیت در این مسیر، بایستی منحصر به فرد و متمایز پیش بروید و قطعا داشتن نام و لوگو، BIO و تم رنگی خاص و متفاوت، می¬تواند به شما در جذب مخاطبان بسیار کمک کند. ایشان بر این موضوع، تاکید نمودند که در دنیای رقابتی، کارآفرینان، بازاریابان و حتی دانشگاهیان میتوانند از این فرصت ایجادشده در شبکههای اجتماعی به ویژه اینستاگرام، به طور کامل استفاده نموده و از طریق برندسازی شخصی، به موفقیتهای چشمگیری در آینده شغلی و حرفهای خود دست یایند.
دکتر جهانگیر گفت: توجه به اصول نگارش محتوا، کپی رایتینگ، اصول طراحی محتوا و نیز چگونگی تعامل با مخاطبان و سایر پیجها بسیار مهم است. همچنین در انتها، راهکارهایی را برای آنالیز و ارزیابی پیج و شیوه¬های تبلیغات بیان داشتند و به معرفی نرم افزارها، سایتها و پیجهای موردنیاز در این خصوص پرداختند. شایان ذکر است که این کارگاه، با استقبال بسیار خوب کارکنان و اعضای هیات علمی همراه گردید.