فضای مجازی، الزام یا اختیار؟
دکتر عبدالرضا وارسته، رئیس هیات امنای علوم پزشکی وارستگان روز سه شنبه مورخ 18 مرداد در میان اعضای هیات علمی، مدیران و کارشناسان به ضرورت حضور و استفاده از پتانسیل فضای مجازی پرداخت.
سلسله کارگاههای چگونه برند شویم؟ توسط واحد مدیریت منابع انسانی به منظور ارتقا سطح دانش و آگاهی پرسنل علوم پزشکی وارستگان برنامهریزی شده است که در اولین جلسه دکتر وارسته به ضرورت استفاده از پتانسیل فضای مجازی پرداخت.
ایشان با اشاره بر اینکه تاکنون عدل در این اندازه در کل جهان حکم فرما نبوده است، بیان داشتند که امکان دسترسی اقشار زیادی به رسانههای اجتماعی فراهم شده و کسانی که از این شرایط استفاده میکنند و در این فضاها فعالیت میکنند فرصتهای متفاوت کاری و اقتصادی را برای خودشان فراهم میکنند و از کلیه پرسنل خواستند که وجه تمایز خودشان را بیابند و آنچه را که میتوانند در راستای رفع نیاز و بهبود شرایط زندگی افراد جامعه فراهم نمایند، ارائه دهند.
دکتر وارسته گفت: در دنیای تکنولوژی محور که راهکار استقلال، داشتن اقتصاد هست؛ سعی به شناخت دقیقی از خود و توانمندیهایتان نمایید و در راستای دیجیتالیزه و اقتصادی کردن توانمندیهایتان برنامهریزی کنید.
ایشان خاطر نشان کردند که فعالیت در فضای مجازی تا برند شدن، یک روند است نه یک اتفاق، فعالیت متمایز و مستمر در این فضاها کمک به ساخت برندتان خواهد کرد.